Skolan

Första dagen i skolan idag då :) Och vet ni vad det började med? Innan jag ens kom innanför grindarna så ser jag min kompis gå på kryckor. Hon hade sträckt sitt vänster ben på hennes årets första fotbolls träning ;) Herregud! Detta är andra gången det händer. men jag hjälper henne. Att bära böcker och i bamba.. Lite sånt.
I alla fall första lektionen var ju idrott. 10 stycken var ombytta och alla andra 16 visste inte att det var idrott. så vi gjorde JÄTTE tråkiga saker för att dom inte skulle svtettas. :/ Sen hade vi rast men inne då lltså för att det var typ isbanor över hela skolgården. Sen hade vi Geografi :( Sen bamba, risgrynsgröt ;) sen rast inne igen. Och sen Historia. Kollade på en såndär hemsk Medeltidsfilm igen. Bland annat om pesten. Blääää!  Dom visade närbild på när en man hostade upp blod! Fy f...  Imon är det dans♥ och så ska jag prata med Julia hon ska komma upp till min skola på torsdag efter att hon har slutat och så ska vi åka direkt upp till stallet<3 Och sen blir det nog till att rida Farah Diba!



Har fått några kommentarer angående Horse Show. Om att saker kostar mycket osv. Men tänkte bara säga att alla gånger jag har varit på Horse Show så är mycket av priserna sänkta. Kanske inte så lågt som jag skrev en ändå lägre. Jaja vi får helt enkelt se när vi kommer dit.

Ha en bra kvll!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0