Skridskor :)

först idrott men satt bara på bänken. Får ju inte vara med på grund av mitt ben. Men jag ska börja vara med lite smått nästa vecka. Typ halva lektionen lixom. Sen åkte vi till heden direkt och mina änner åkte skridskor. Jag satt på läktaren med Astrid och vi frös ju som bara den! Det var verkligen i kallt... Vi lånade Davids tjocka varma jacka att ha som filt. Sen gick vi till värmestugan av och till ;) Tog massa roliga bilder som jag ska lägga upp :) Haha! En super kall och super rolg dag ;p

Imon ska vi ha markarbete :D hoppas på Tessa eller Alf. Men blir ju inte besviken om jag får nån annan. Inte nån som är jobbig bara. Mitt ben.... A jag orkar verkligen inte skriva att jag har sträckt mig i varje inlägg så ni får bara utgå från att det är mitt ben jag pratar om ;)

Hörs imon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0