Sms-sjukan ;)

Har gåt och fått sms-sjukan. Symptom: Man känner sug efter att få smsa. När man väl börjat får man kämpa med att sluta. Haha! Nää överdrev men jag har i alla fall smsat med min bästaste snällaste finaste sötaste och bästigaste danslärare!♥ Love ya milla! Hon e ju för go' Nä men vi mesa om lite blandat saker jag gärna inte vill ta upp här men ni ska inte tänka på det. Det var bara en tjej som var lite jobbig på lektionen och min danslärare kan inte skälla på folk så hon visste inte vad hon skulle göra. Jaja.. det löser sig. Imon ringer hon kvart i 8 så vi kan prata påväg till skolan för det tar mig typ en halvtimme. Det är lite kaos på dansen. allt och inget kan man säga.

Nää men nu tar jag och lägger mig. Tänker sovaaa<3 så jag kan ladda inför ett samtl med en underbar människa på morgondagen.

Imorgon:

Dagen börjar bra med ett härligt samtal.
När man anländer till skolan är det spanska som gäller :D
Mitt på dagen kan det bli surt på syslöjden :( men det är bara att kämpa på och försöka att inte reta upp sig på sin slöjdlärare.
Maten är inte bäst men man får ta det som man får.
Dagen slutar med ett stall besök och en ridtur på antagligen Farah Diba.


haha! detta var min torsdags prognos :p

Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0