Söndag söndag söndag...

Seriedressyr omg. 1. Och jag och Matilda var på plats som Majas personliga tränare ;) Hon hade Alf (ofc) och det gick super. Vi skrek på henne om massa saker..hehe.. Förlåt majsen<3 Vill inte skriva hennes resultat. Tycker det är bättre om hon skriver dom själv på sin blogg. Ifall hon inte vill att folk ska veta. Jag hade inte velat att folk skriver mina % utan mitt "godkännande" hahaha!<3 :D En rolig dag!

Sen i cafeet kollade vi på när en familj skule lasta sin ponny. Dom visste inte hur man gör ska jag säga... Alla satt typ i cafeet och tittade ut genom fönstret. Sen hade hästen skitit på rampen men familjan bara stängde efter hästen så det fick all bajs på sig... stackar ponny...  

Ni kanske märker att veckans häst går åt skogen.  JAg tror nog jag ger upp det nu. Det kanske kommer någon gång om det är en häst eller ponny som verkligen förtjänar men det är oklart :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0