Sötnos :*

Red min fina fina underbara Tessa<3 Vi red på volterna i stortset hela lektionen. Lite bogen in. Ställa inåt, utåt. flytta för skänkel. Lite sånt. Det var ett hårt dressyrpass och det var ju bra ;) Prinsessan blev lite svettig. Sen när jag skulle ta in henne så gjorde jag halt mitt emot hagen. Och när jag frågade Munk om jag fick leda tessa till hagen så hon fick lukta på snö så såg jag bara Tessas blick. Öronen spetsade framåt, ögonen uppspärrade och ett "leende" på läpparna :D Hon bah SNÖ!!<33 Men jag ledde in prinsessan i boxen och borstade av henne. Sen gick vi upp i cafeet och flumma <3 Finaste vännerna har man ;) Synd att Matilda var tvungen att gå till sin bajsskola och dansa så hon fick avboka ridningen :@:@ Hennes skola har seriöst nåt emot att  hon ska rida. Hon är alltid tvungen att missa ridningen bara för att hon måste gå till skolan. Dumma skola!!

Imon är det Seriedressyr! Jag ska hjälpa Maja lite. Mest bara kolla på hennes sits och hjälper. Hon ska ha Alfen ;)


Kraaaaam!


oså lilla gobben<33



Bara så ni vet så ligger han så här på en fortfarande :) Bara det att han är tyngre och benet typ domnar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0