Tessa♥♥

Fick min älskade Tessa idag!<3 Blev jätte glad och ba JAA!!!  inför alla^^ Hade björneträningen fast på en långsida i stället för rätt upp. Det gick jätte bra och jätte snabbt! Hi lanade i fel galopp över hindrerna men det var bara att bryta av och rätta :D Hon var super duktig♥
om 40 minuter ska jag kolla på Vampire Diares igen<3 Behöver en dubbel dos för att kunna hålla mig en vecka :) HAHAHAHA!

Imon åker jag upp till stallet och sköter men är typ jätte trött så orkar nog inte åka upp så tidigt eller stanna så sent. Är skola på måndag och jag måste tagga :p

efter som att alla typ gör sån här dag ett dag två... Så tänkte jag också göra det :) vad tycks??

och efter som att alla typ skriver sitt namn<3häst<3häst så måste jag också testa känner jag :D:)
Jaja vi höres imon ciao!

/Dana<3Tessa<3Farah Diba<3Jimmy


Bjuder ;)
Kolla vad brun jag va<3♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0