Kim idag

och vi tänkte ju fortsätta med filmerna men hennes kamera höll på att ladda uur och ja ;) Vi spelade spel och åt lunch sen åt vi vit chokladmousse till efterrätt :) Imorgon ska jag och mamma först lämna zingo hos pappa och sen drar jag till stallet<333  tänkte sköta lite och kanske hjälpa till att göra iorning tessa<3 Men har inte så mycket att skriva om så tänkte ladda upp lite bilder:D
Snart ska jag redigera Veckans häst inlägget:D


2011


Här begravde vi Condors morot som jag hade lagt i hans krubba. Typ några timmar senare fick jag reda på att han inte skulle komma tillbaka......


Vila i frid min vackra prins<3
lilla gubben<3






Denna bilden är jätte fin tycker jag :) En söt liten blomma:p



2009

jag och nonno fiskade krabbor:)


oj vad många! Kommer typ inte ihåg när. Eller jo...på hennes land...men .. ah minns inte så mycket






Vad vill ni ha bilder på? Kommentera! Vill ni ha bilder på blommor, hästar vadsom helst:D


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag vill se bilder på hästar som du har tagit :D

Kramiz!

2012-01-03 @ 23:49:32
URL: http://ponnyworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0