Hej bloggen!

Hej! Nu är jag hemma igen:) Eller kom hem igår klockan 3 på morgonen men nu är jag tillbaka!
Har haft det super i Tunisien! Vill tillbaka♥ Vi gjorde inte så mycket där, det fanns lixom inget att göra typ:) det enda vi gjorde var typ dromedar ridning, city tour och så red jag en häst också;) Eller jag skrittade med på en annan dromedar tur på en fux som hette Monika. Uttalas Moniiika inte namnet Monika utan Mon iiiiika:) super fin arab som var jätte duktig. Hon var inte utbildad alls men hon kunde gå fint iallafall;) haha!
 
Min nya telefon har jag fått ochså och den är super bra! Det är lite problem med internetet bara med det löser sig snart och då kan jag blogga lite mera;)
 
Nu ska jag snart äta sen se om det finns nåt kul på TV:)
/Danaa
p.s alla skriver sitt nummer på kommentarsfältet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0