Hemma nuu :;;;;;;;;;;;(

Har haft det BÄST! Vet att alla skriver och säger så när dom kommer hem från läger men jag hade det verkligen helt underbart <3 Min häst hette Moa och är fjording-ardenner-varmblod haha ^^ helt sjukt :) Hon är bäst! Finaste pluttenuttan jag älskar henne så sjukt mycket<333 Grät ihjäl mig när jag sa hejdå igår:( Alla passen gick super för mig. Stackars sofie ramlade av varje dag :( Utom i söndags på provridningen:)
 
Jag har utvecklats otroligt mycket som ryttare! Min hoppsists blandannat, känner mig mycket säkrare på hoppning nu;) Har lärt mig en massa om hästskötsel och vet rätt mängd foder till de flesta hästar;) beroende på en massa;) Jag och mina vänner var uppe jätte sent och pratade med Gun om allt möjligt<3 Vi hade det super mysigt<33 Och för er som inte visste, Guns häst Geysir är på Grand Prix nivå!!! Helt sjukt fin och dukig! och söt :3 den har världens lenaste mule:)
 
/Danaaaaa

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha jag vet! Jag har blåmärken på armen och ett på höften! Det gör fortfarande ont i höften :( men det positiva med allt det här är att jag tro det kommer vara enklare att hoppa med carla nu ;) Daisy var ju inte den enklaste att hoppa då hon stod emot mina skänklar!

2012-07-09 @ 12:47:13
URL: http://carlaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0