Stalleeet :)

Hej bloggeen!
Igår var jag och Julia med varandra nästan hela dagen. Först var vi i slottskogen och kollade runt lite :) Sen åkte vi upp till stallet en sväng. Det är helt sjukt hur fint det har blivit! :) Lilla sadelkammaren och "vanliga" sadelkammaren har slagits ihop till en stor. Det är jätte fint och öppet nu! Kanske att de skaffar en till "puts-bock" så det får plats att putsa fyra sadlar samtidigt:) Och det har kommit ett nytt dommartorn som är jätte fint och hur fräscht som helst! De dommartornen ni kommer ihåg kommer nog inte användas mer. Möjligtvis om det är någon tävling på två banor någon gång ;) Hästrna får nya namnskylltar och lite annat smått och gott :) Cafét är nymålat och har nytt golv. Så hela stallet är mycket fräschare nu och känns mer öppet:)
 
Idag ska jag på stan med Matilda:) Ska kolla skal och så ska jag och mamma fixa min telefon.
Alla skriver sitt nummer!! Telefonen fick flipp och raderade mer än hälften så ALLA skriver sitt nummer ;) ♥
/Dana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0