TJÄÄÄNNAA bruuudar!!!!

Heeeej! Förlåt att det har varit så dålig uppdatering och allt. Min mobil har varit helt konstig och alla sms har försvunnit så jag har inte kunnat komma in och blogga här för jag har inte kommit ihåg adressen och lösenordet och det kan jag inte till andra bloggen heller. Men ni får läsa här.

Igår så hade vi middag i båstad det var mysigt träffade min kompis och några andra somna vid 2 och vakna halv 11 idag. Nu har jag koommit hem och precis gjort chokladbollar och packat upp väskan och packat igen för imon åker jag igen fast till några kompisar på Marstrand och är där 1 dag sen vidare till Lysekil där jag ska träffa några kompisar och sen så ska jag hem och sen ska jag evt till spanien och till min kompis på Marstrand sen börjar ridningen och allting igen och då är jag hemma innan skolan börjar ska städa och göra lite olika saker som behövs.
Men jag bloggar mer sen eller imon så hörs vi bilder på hårnätet och min frisyr kommer sen puuuusss Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0