Tunisien:)

Hej!
 
I söndags bokade jag och mamma biljetter till Tunisien! Helt Random! Vi kollade lite på olika sidor och var rätt mycket inne på Turkiet igen, vi hittade ett jätte fint hotell men när viskulle boka så tog platserna slut:( Så vi hittade ett jätte fint hotell i Tunisien istället:D tre pooler och tre rutschkanor;) Tror alla rutschkanor är i den största poolen;) ialla fall två av dem;) Men Mella hade varit där och hon sa att det var 45-50 grader!!! Det ligger ju i Afrika så jag vet inte vad jag förväntat mig men kommer vara sjukt varmt!! Räkna med en brunis som kommer hem;)) NORA!
 
Bloggen vet jag inte vad som händer med den, kan be Maja som skulle blogga här förra gången testa igen så det fixar sig nog;)
 
Har även fått mina älskade Paladium nu! Gammaldags rosa är dom♥♥♥ Love em<3 haha!
 
saknar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0