Charlies Angels

Tittar på Charlies Angels nu. Orkar inte titta på fotbollen. Inget fan direkt, jag bryr mig inte så mycket ;)
 
Var uppe i stallet idag och var med kompisar. Julia och dom var ju på läger så jag och Matilda döljde med ut runt kollonierna. Imorgon ska dom ha hopptävling som avslutning så då ska jag upp och fota;) Hoppas det går bra för alla =)
 
Gästbloggare
Är det någon av er läsare som skulle kunna tänka er att gästblogga här från 2 juli - 6 juli? 1 juli så kan jag blogga själv och 7 med. Så om någon av er vill så kommentera bara! Kanske blir du som får driva denna bloggen i 5 dagar?
 
/Danaaaaaa♥
 
Lite läskig bild tycker jag... En fluga satte sig på min hand helt random och jag han knäppa en bild på typ 2 sekunder. Den sitter på min knoge:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0