Godkänd!

Red Märke 2 två gånger på Casey idag. Första starten blev jag godkänd men i andra så började hon fjanta sig i vänster galoppen (som vanligt då) och så tror jag faktiskt att hon var trött! Men hon skötte sig suuper tycker jag och det var super roligt att komma igång och tävla dressyr igen ;) Lilla kossan då:) Men jag tror att alla som red idag blev godkända för grupp 2 :) De som inte blev godkända eller inte red får tillfälle att göra det poå lördag :) Och vi andra ska rida självständigt under tiden :)
På torsdag kan jag inte rida för vi är på klassresa :(: Men jag rider nog igen. Eller kanske säljer den. ÄR DET NÅGON SOM VILL KÖPA MIN LEKTION PÅ TORSAG 7/6? Jag kan inte sälja den till vem som helst, men skriv bara om du är intresserad så kanske det går. Glöm inte att jag är inte helt säker på att jag säljer den, ville bara se om någon var intresserad så jag vet att möjligheten finns :)
/Dana

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej!

Jag skulle kunna tänka mig att byta! Jag kan nämligen inte komma sista hoppspecialen, men jag är inte säker på att vi får byta? Om du vill kan vi ju höra med Goldie:) Kram!

2012-06-04 @ 14:24:23
Postat av: Lovisa

Jag skulle kunna byta mot en hoppspecialen lektion, kommer inte sista fredagen men jag är inte säker på att vi får byta, om du vill kan jag höra med Goldie:)

Kram haha hoppas jag inte skrev detta 2ggr:P

2012-06-04 @ 14:26:55
URL: http://jumpclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0