Sommarlov!!

Äntligen sommarlov nu! Super mysigt ska det bli med allt sovande, hästande och framför allt kompisarna!! Men verkligen super skönt!

Min älskade klass ska ju splittras nu till 7an :( Och så som klasserna ser ut nu så hamnade jag inte med en enda... önskade fyra stycken och hamnar inte med nån av dom... Asså, hur tänker dom idioterna?! Och Julia som bara känner mig poå hela skolan hamnade inte ens i min klass. Så j*vla taskigt! :(( Men förhoppnings vis så gör dom om klasserna en aning, det är ju inte bestämmt än om det ska vara tre klasser eller fyra. Om det blir tre så kommer dom typ ändra om nästan allt. Så hoppas nu att jag får byta...
Har ridit i dressyrspecialen också nu:) Red Jimmy och tro det eller ej men det gick faktiskt super! Han var jätte fin och han kändes verkligen som en helt annan häst! Super duktig vit prins var han! Så jag tror nog det blir något mer i dressyrspecialen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0