Thunder! <33

Fick rida på den nya ponnyn Thunder i går :) Vi red till Gunla Mosse och hoppade banken:) Han är min prins säger jag bara! Älskar honom! Det sa klick! Har ju inte lyckats hitta någon "klick-häst" efter Tessa. Men med Tummen så känns det verkligen jätte bra! Han känns så JAG typ. Han känns i sättet ganska lik Ginny fast Tummen är lite kaxigare och modig :)När vi red tillbaka fråg GM så red Munk Farah Diba och hon gick först, ett tag. Sen gick Tummen förbi och jag gick först en bit på vägen hem :) Alltså, han skrigttade på en väg helt by him self med mig då och första gången han är på uteritt också! :) söte!! Kan ju även passa på att skryta lite (haha!) och säga att jag var den första som hoppade honom och red ut på den:) Iaf. på lektion :) han kom ju i tisdags eller måndags så han har inte hunnit så mycket än :)
Han känns i alla fall som en Dana häst jag kommer få fortsätta med honom på lördagar :)  Älskar han jätte mycket!<33

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Haha, jag red han första lektionen han gick!

2012-06-03 @ 21:04:55
URL: http://kerstinekholm.blogg.se/
Postat av: Evelina :)

Vad kul för dig Dana! :D själv fortsätter jag med min dressyrstjärna Yellow!

(FAST..kommer alltid älska oliver mest av alla på denna jord!!! <3)

KRaaam<3

2012-06-04 @ 20:07:29
URL: http://lovemyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0