Asså allt bara snurrar runt!!

Vet inte vad jag ska göra!! Ska jag gå på en kurs som är i april eller tävla med tessa i Pay an djump?? jag kan inte bestämma mig! Om jag går på kursen så kanske Tessa redan har åkt då och då får jag inte henne. Men Jag blir ju typ livrädd för att tävla nu! Vet  inte varför men blir bara nervös!Känner att jag har gjort fel så många gånger nu och jag vill inte göra fel igen! Vill verkligen få hem en rosett och känna yes! jag klarade det!  men tänk om jag inte klarar det? Vad händer då? asså gud allt bara snurrar runt i huvudet och jag vet inte vad jag ska göra!! Vad ska jag göra med tävlingen? Jag får gå på båda men vet inte hur jag ska göra om jag freakar out och blir livrädd ... hjälp igen..

Kommentarer
Postat av: Julia

jag skrev kolla gärna in min nya blogg, råkade glömma namn;P men gör båda, det skulle väl kännas skönt att tävla Tessa en sista gång innan hon åker för tänk ifall du kommer hem med en rosett?! jag skulle iaf gjort de, skulle nog kännas bra för dig Dana♥ jag lovar;*

2012-03-10 @ 22:32:06
URL: http://ciiindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0