Carla och Mickey <3

Har kommit två nya ponnysar til GFRK. En för Mon Amie som åkte idag och en för min älskade lilla söta Tessa<3 Hon åker i början av april ;( snyft.. Men som tur är så "känner" jag hon som ska köpa prinsessan och vet att hon kommer få det suuper! Får även hälsa på henne och så :)
Men hur som helst så har det kommit två nya pownisar :)
Carla- sto, skäck d-ponny
Mickey- valack, skimmel d-ponny

Obs!
All info jag har utom färgerna på hästarna har jag fått genom kompisar!!
Har alltså INTE träffat dom än.

min kära vän mmsa en bild på dom säger bara ett ord - KÄR :) Jag har ju förtur på en ponny efter som att Tessa åker. Och känner att jag verkligen har fastnat för Carla. Känner henne inte alls och har aldrig ens sett henne med mina egna ögon men på bilden och på beskrivningen jag fick av mina vänner såp lät hon som en Dana häst. Iaf. så mycket jag fick veta ;)
*sto
*d-ponny
*inte helt vitt ;)
sen kan jag inte sitta här och sätta massa krav på dom stackars pållarna men är verkligen kär i Carla. Om hon är sur i boxen blir det ju nästan änu bättre! Jag har nån kontakt med hästar som är sura. Har ganska lätt för att få hästars förtroende och så. Men- man ska inte dömma hun den efter håren Så jag tänker ABSOLUT  INTE skriva till dom redan nu och fråga om jag kan bli skötare utan jag tänker vänta med det. Lära känna dom och spendera mycket tid med Tessa :)
/Dana
har verkligen fallit för Carla!<33
sorry kopierade texten från dananora.blogg.se hinner inte skriva om allt :/

Kommentarer
Postat av: julia

Jag tror mickey är ett sto!

2012-03-13 @ 09:54:02
URL: http://ciiindy.blogg.se/
Postat av: Julia

hur vet du vem som är vem??

2012-03-13 @ 16:30:32
URL: http://ciiindy.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Carla är skäcken och den ljusgråa heter Mickey!

2012-03-13 @ 20:56:48
URL: http://vardagsfotografer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0