Farina :D

Red på lilla Farini igår. Tessa hade gått mycket så jag fick ta Farina. Söt en hon! Egentligen ville jag inte ha henne men blev ändå ganska glad! hr inte ridit henne på typ två år!! Hade en jätte rolig markarbetes övning! hoppade typ 30. Men vi red väldigt mycket! Skit kul! Vill gärna göra om det!

Idag har vi studie dag så ska bara vara hemma och ta det lugnt :) sen åker jag till stallet då men haha! Sa till mina klassmates såhär - att var i stallet för mig är som att sitta i en soffa och titta på TV för er ;)-  asså såå sant!GFRk är mitt andra hem! Man blir välkommnad ochhästarna är super! Instruktörerna ska vi inte tala om! Dom är bäst kan jag säga! För er som funderar på att börja rida så kan jag rekomendera Göteborgs Fältrittklubb!!

kom in lite på sidospår nu men blev lite upphetsad :) Blir så glad när jag tänker på stallet! Kommer verkligen sakna Tessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0