Glaaaad!

Asså tack så sjukt mycket för alla fina kommentarer!! Ni ska veta att ni betyder sjukt mycket!!

I skolan så var våran klass typ "försöks kaniner" för ett no prov i nationella. Det var svin kul och vi fick iPads att göra proven på. Asså guud, snacka om att suckta efter en iPad. Lyx problem skulle jag vilja kalla det ;) I oc med att jag INTE behöver den.. haha! Men jag tror att min lärare kanske ska fixa så att alla i vå klass (iaf 6orna) ska få egna Ipads eller Mac Books :D JAAA!! då blir jag suuuuuuuper glad! ♥
Imon blir det Dans med Timilia♥ Men vi är fortfarande utkörda från vår lokal så har ingen som helst aning om var vi ska dansa :/ Vet att vi kan vara i våran lokal till klockan 17.00 men vi börjar ju 16.30 så då blir det bara en halv timma... känns liite ovärt?? frågan är om vi kanske kan komma tidigare men Timilia slutar typ halv tre så ah. Och vi slutar tio över två. AARRRRGHH!!!! blir så j*vla trött på dom omogna idioterna som kör ut oss!!! Eller i alla fall ders läskiga tränare som var svin läbbig. Timilia stod och pratade med honom och sammtidigt som han pratade med dom stod han och sneglade på mig, nora, nonno och natta. Han lyfte aldrig huvudet utan bara lyfte ögon lixom. Fattar ni?? fyy vad läskig han va! :( usch...

missa inte "perfektionist bilden" på dananora.blogg.se  !!!! haha!

/Dana
tack igen för alla fiiiiina kommentarer!♥
Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Ipad:O OMG, vill ha, vill ha....

Men kanske inte i skolan för det blir jobbigt att göra alla uppgifter m.m på den;O Men MacBook är super:D...!

2012-03-06 @ 20:55:16
URL: http://minutesofmylife.blogg.se/
Postat av: Julia

Dana det är jag som har tagit den!

2012-03-07 @ 16:38:17
URL: http://minutesofmylife.blogg.se/
Postat av: vira

fin blogg, besök gärna min.. jag gör gärna bloglovin byte.

2012-03-07 @ 17:07:57
URL: http://viras.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vet, min kommentar var jättefeejn 8D

2012-03-08 @ 16:32:23
URL: http://fallows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0