Header :(

Asså jag skämms så jätte mycket. Typ. Nä men ni är ju så söta och skriver så snälla kommentarer och så bara ser jag att min blogg är typ jätte ful :/ nää men headern är tråkig och min bakgrund har jag inte lagt in själv och så :/ en så snart söta Becca har skickat bilderna på mig och Tessi så ska det bli lite finare här ;) promise :*

Drar till stallet nu :) Teori, men vi skka se filmer när vi hoppade från förra veckan :D Har också fått reda på att jag ska hyra Madicken den 10:e :D Så om hn håller sig frisk och inte blir halt så ska det bli ett dressyrpass med mycket övergångar:)
/Dana

Kommentarer
Postat av: Johanna

Säg inte så! Headern är jätte fin och det är bloggens inlägg som gör bloggen. Du driver en jättefin blogg Dana. Var stolt!

2012-03-31 @ 16:13:12
URL: http://littleprimrose.blogspot.com
Postat av: Lulli

Jag kan fixa en Header om du vill? :)

2012-04-01 @ 06:41:13
URL: http://ejrytyarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0