Hej!

Asså förstår mig inte på Blogg.se . Jag skrev ett inlägg igår men nu när jag loggar in så är inget arkiverat. Aja ni ska veta att det inte var meningen att överge er igår kväll :/

Började tio i tio idag. Vi gick typ i skolan i tre och en halv timme idag. Skönt! Gjorde inget speciellt, glosor, kaka:3, och matte. Skulle egetligen kolla på en film (som var trök) men ljudet lagga så vi slapp ;p matte blev det istället :D kul! 
Imogon vill jag ha älskade Tessa ♥♥ Älskar dig över allt annat fina Tessa! Känner mig grymt sugen på att rida ut nu! typ alla har gjort det utom vi :( nää inte alla kanske men det känns så. Är i alla fall grymt sugen nu :) Så håll tummarna för fint väder! Har hört från vissa att det ska vara fint och från en att det ska vara fult.

Hoppas ni har det bra! Ni som läser min sorgliga lilla blogg utan kommentarer...

/Dana

Kommentarer
Postat av: Rebecca

RIDA UUUUUUT!! :D <3

2012-03-10 @ 10:49:30
URL: http://fallows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0