Herregud förlåt mig!!!

Asså skäms att jag inte har bloggat... sen att ni så troget läser varje dag gör mig så otroligt glad!!! ska skärpa mig!! så ni har något kul att läsa :) Ska fixa massa masssssssa tidsinställda så ni har lite skojjjjj :) ;) haha! Men hoppas ni mår bra och så? ååh den som ändå hade lika bra update som Nellie... ;P drömma kan man ju...
sitter med Nonno :) Hade tänkt kolla breaking dawn men det vill inte datorn så vi får la ta och skita i... :( var ju verkligen jätte sugen på en liten twilight dos ^^
på torsdag är det teori så ingen ridning :( men det jämnar ut sig för på lördag har vi hoppning :D vill verkligen ha Tessa-prinsessa :)
/Dana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0