Hoppas hoppas...

Nästa gång är det teori och vi ska kolla på filmer när vi hoppade och så :) jätte kul!! Synd bara att jag fick reda på att, när jag tävlade med Tessa (ja, den där gången när det gick jätte dåligt-.-) så var det den sista gången jag fick rida henne :( Hon ska helst inte hoppa mer på grund av hennes framben som hon har lite ont i, och på torsdag ska vi ha hoppning och nästa lördag har vi teori. så då återstår INGET :( Men jag ska fråga Caroline ifall jag kan få Tessa på torsdag iallafall men jag behöver inte hoppa henne. När det blir min tur kan jag typ rida på spåret i skänkelvikning och lixåm dressyra istället :) Så kan jag hoppa Madicken gången efter:)


/Dana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0