Knasiga ponnyplutt! :)

Min knasboll till ponny var liite crazy... hon stannade sammanlagt 8 gånger :/ men älskar henne ändå! always and forever it'll be the two of us ♥  no matter what!

Sen var jag med Munken och hennes fin fina Quattro:) Gick bra för dom! en rosett på 80 cm. sen när hon klättrade upp till 90 blev lite tröttis och rev lite granna :) men söötisen ska bara fylla fem :) Och asså det är inte klokt hur mycket  den häst tänker ^^:P Sen fick jag även sitta lite på Lilleman. Skrittade bara av honom lite åt munken.:) andra gången nu :D men sööööööööt är han! Min idol!!!!! + Biggy =) Puss och kram Munkis!! Söta e ni!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Eller hur! :o Typ drrrrrr... x)



Förresten, vad är din mejl så jag kan skicka lite Tessi-Dana bilder? ^^ <3 Kraaamz ;D

2012-03-19 @ 13:59:40
URL: http://rossfionn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0