Lite rörigt...

Okey. Nu blev det lite rörigt. Först skriver jag att jag inte kan blogga. 20 minuter senare kommer det ett inlägg:/ haha!
Ingen  dans idag för Timilia hade inte fixat lokal-dilemmat än. Att dom bara kom in och körde ut oss! Tyket!
Men ah ni vet att jag kollar på Chuck just nu och ni kan säkert räkna ut att det är reklam nu :) Ska borsta tänderna snart och lägger mig klockan 21.00 sen går jag upp 04.45 imorgon. usch vad tidigt! Och bilden är trasig (haha!) så jag får hela långa vägen ^^ :)
Ha en bra kväll så hörs vi imorgon eller på fredag! Håll koll på bloggen hela imorgon! Man vet inte om det kommer upp lite inlägg här och var ;)
/Dana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0