Madicken !! :)♥

Matilda hade dans-träning idag :( :@ så jag fick Madicken :) Vi hade hoppning och det var en sjuukt rolig bana :) Nu har Munk sagt att jag typ ska ha Madickus :D Tänkte ju då på Matilda, kom på att hon hade sagt till mig att hon ville hoppa någon annan så ah. Men vill inte att min kära Matilda ska bli sur eller så ♥ älskar dig!!  Vi får ta det sen :)
Men det gick hur som helst jätte bra idag! Vi fick nog två eller tre stop bara tror jag :) Ett var ju när hon skulle ta det första hindret. Sen tror jag att ett var också när Therese hade höjt så var hon bara tvungen att stanna :)

Från och med nu så heter Madicken Casanova :D haha! Eller jag säger så :) hahahaha!

För er som inte rider på GFRK så lägger jag upp en bild på Casanova från hemsidan:)



/Dana

Kommentarer
Postat av: matilda

Asso jo du kan ha henne på hoppnigen men vill ha henne på dom andra lektionerna :( inte ditt fel men ah.. puss<3

2012-03-26 @ 17:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0