Ni är så söta sååå!! ♥

Så fina är ni! Snälla och goa ;)

Skolan då. Hände inget speciellt. Hade hemkunskap och vi typ läste om laktos heeeela lektionen. Sen skulle vi skriva utvärdering och såklart så hade jag glömt bort ALLTIHOP! haha! så det kan hända att vi kanske bara yttepytte lite fuskde lite :*) hahaha! Sen drog jag, wilma, norea, nora och amanda ner till stan:) gick lite på gina tricot, bik bok, monki, johanssons, ur och penn, H&M, Lindex :(, KapAhl, ah lite sånt :) Kollade runt lite bara. Skulle köpa en skiiiit snygg vit top som skullle vara jätte fin med ett rosa linne under och ett par läder byxor och mina rosa converse. Men nää :) haha! låter värsta långsökt men kände att jag väntar lite. Går med mamma nån annan dag så kan jag lixåm köpa allt jag behöver på en gång ;D right??

Kramisar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0