Ny duschad:) och TRÖTT -.-

Har kommit ut från duschen :) som vanligt, så var jag såklart tvungen att försöka hinna duscha på en reklampaus. gick sådär tror jag blev typ 2 minuter försenad :( haha! chuck såklart =D

Men har bakat och det var knappt att det räkte :) blev precis 28 stycket med en eller två stycket som blev för små :(: haha! Men sen är kanske någon sjuk också :D hehe sry...

Men fick somsagt så om ni vill att jag ska lägga upp recept på goa kakor och så så får ni visa er lite angagerade i det. Jag villha minst fyra kommentarer till så lägger jag ut 3 goa recept :) vad tycker ni??





mums ♥ dock inte dessa recept jag lägger ut ;p Lägger ut på annat smaskigt :)

tipsa om bakverk ni vill veta receptet på :) Det kan vara muffins, kladdkaka, sockerkaka VAD SOM HELST typ :) kommentera bara och skriv vad ni vill ha recept på:D Men minst fyra måste kommentera om ni vill att jag ska lägga upp nåt recept alls :)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

OH JAAAAAAAAAAAAAAAAG vill!!!!!! :D <3

2012-03-22 @ 17:38:37
URL: http://rossfionn.blogg.se/
Postat av: Nora

Ja meeee

2012-03-24 @ 22:12:48
URL: http://dananora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0