PA 3 ♥

Har kollat på PA 3 nu<33 Eller för ett tag sen.. haha! Ska duscha nu och sen kanske fika :) Kan bara ta det lugnt och gå och lägga mig tidigt ikväll:) Börjar sent imorgon så kan gå upp lite när jag vill :) Men typ 7 kan jag gå upp:D ÅÅ vad skönt att kunna sova ut lite :) Eller har gjort det typ hela veckan :p Känner att jag har sovit typ tio timmar varje dag :) mermindre eller mindre :D så det är ggött! '

I stallet var jag med mycket med The Göranssons :) Först gick jag med Moa när hon skulle skritta av Desirée. Sen gick jag med Elin när hon skrittade av TG. Sen gick jag med Moa upp till Tippen för hon skulle skutta lite med Dancerman :) Så kuuul! Efter det var jag typ med Elin resten av dagen:) Han sköta min Tessi lite med. Hon blev iaf. gul-fri :) så det känns sköönt att ha hunnit med ganska mycket idag=)

/Dana :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0