Surprise!!<3

Pickniken var egentligen en öveerrasknings fest åt lilla issafnissa som fyllde år igår :) Kunde inte skriva det igår efter som att jag var rädd att hon skulle läsa ;) men superkul att se att jag har ett par stycken läsare om dagen :) Synd bara att ni alltid ligger steget före och kollar innan jag har bloggat ;p Ska försöka bättra mig på den biten :) Så jag bloggar tidigare:) haha!
Vet fortfarande inte om det är dans imorgon... Tiam och Emilia "jobbar på det" men vi vet inte hur det ska gå... aja får bara hoppas att det blir träning imorgon för asså vi ska ha uppvisning om ganska exakt en månad och vi har bara en dans som sitter!! OMG inser nu att vi har typ fem veckor på oss att lära oss en helt ny dans som jag kan en och en halv 8 på typ!!! herregud hur ska detta sluta? Måste träna stenhårt!!!! Hoppas vi har en lokal imorogn :/
/Dana
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0