Svar på tal ;

 

   
  Anonym om Pay ´n´Jump ???:
kolla gärna in min nya blogg ;)

Svar- Ah visst :) men om du är anonym så vet jag inte vad din blogg heter :) Du måste skriva vad den heter för att jag ska kunna se den :p
   
  Ellen  ([email protected]) om Pay ´n´Jump ???:
Jo men anmäl dej Dana, ni är grymma! <3

Svar- Jo nä asså jag vet inte!
   
  Lovisa om Pay ´n´Jump ???:
Jag tycker att du ska vara med! Om det känns bra:) Men ta hellre 50 då för det är ju roligare att hoppa lägre och att det går bra:D
Lycka till!

Svar- Ah om jag anmäler mig så tar jag nog 50. Bryr mig inte om att hoppa högt utan hade bara varit kul om jag fick en rosett med henne :) sista gången lixom.
   
  Kerstin om Pay ´n´Jump ???:
Du borde tävla tycker jag! Det är ju den sista gången! Du borde passa på ! <3 <3 <3

Svar- Asså har typ inga pengar kommer jag på nu...
   
  Evelina om Pay ´n´Jump ???:
Jag tycker du ska göra det! :)
<3333333333333333333333333333333333333333

Svar- Ah asså alla säger att jag ska göra det men har ju inga pengar kvar! Ska ju gå på en kurs också och allt! Asså guuuud jag  vet inte!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0