Va gör niiiii ra??

haha!


bakningen gick ju bra :) Ni skulle fått en ild men hehe, kakan tog lite slut... hehehe!!!
Snart ska jag, pappa och min storasyster fira min pappa för han fyllde år i onsdags :) Ska ät kyckling och vara lite sociala :) missar nog vampire diares :(  men kan bara kolla imorgon :) Nästa fredag ska jag norea och astrid ha filmkväll hemma hos astrid :D Vi ska kolla på Vampire Diares och Breaking Dawn :) så riktig vampyrkväll då ♥ haha! ska bli svin kul! Ska se om jag kan klicka några bilder men får se :) dagen efter ska jag ju till stallet :) Men Astrid bor typ jätte nära 60 bussens hållplats så jag tar den till järntorget eller brunnsparken och så tar jag femman sen :D Så det blir kuuul!


/Dana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0