vad får ni allt ifrån?? :)<3

Asså någon gång ibland så får jag roliga kommentarer. Lite sjukt, mycket roligt. Nu undrar jag såklart hur alla  hittar hit?? haha! Tack för alla kommentarer!! fortsätt gärna med det! gör mig glad ;)
Vi köpte en liten glas på ICA då. Triumf har inte öppnat än snyft ;( haha!
Har inget intressant att skriva om dagen. Gitarr efetr skolan. Måste nog ta och börja vända på dygnet nu. Ska ju upp kvart i 5 på torsdag så måste vände på dygnet nu -.- egentligen ska jag lägga mig typ kvart i åtta på onsdag. kommer ALDRIG gå. Så jag får nog vara uppe till nio och kolla på Chuck ;p då sover jag åtta timmar och det räcker. Kan sova på bussen ju =) hahaha!
glöm inte att kolla in HÄR !<33 inte världens bästa update från båda sidorna nu men det kommer :)
/Dana :) Kraam! och tack igen för kommentarerna!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Meen, Dana - Alla VET ju att vi hittade till dig på E-Darling - DEJTINGSAJTEN PÅ NÄTET 0.o Duuh? ;p

2012-03-06 @ 15:52:46
URL: http://fallows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0