I´m back now ;)

Det har varit något av en bloggpaus för mig ett tag nu. Känner att jag inte har orkat bara... Men nu är jag tillbaka!

Igår var jag och några från stallet<33 och hoppspecialen på Bohuscupen på Alleby:) Jag, Maja, Julia och massa fler<3 var hejarklack och var med som team och lite sånt :D det var jätte rolgt men jag, maja och Linn åkte vid 2 ungefär... det var lite synd men jätte snällt att linns mamma kunde skjutsa hem oss ;) Annars vet jag inte hur jag skulle komma hem... haha! Hörde i alla fall att laget kom 3a tror jag och det var ju bra! :) Sen var det enn hejar-tävling som jag själv tycker vi borde ha vunnit :) Men det gjorde Alleby, även om de var, kaxiga, dryga och lite otrevliga... Själva temat var att alla var lika mycket värda och att man inte skulle sjunga typ, vi är bäst, vi kommer vinna eller vad dåliga ni är.. Men ja, det var vad alleby gjorde... aja skit i det nu...
Ha det bra så höres vi ;)
//Långben<3 ;)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det var inte alls temat, men eftersom det blev lite komplikationer förra omgången mellan gfrk och de andra lagen så tänkte vi på gfrk vara snälla och INTE "sjunga" sånt men det var inget som man skulle göra!

2012-05-28 @ 21:07:22
URL: http://kerstinekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0