Massor av kommentarer!! :D

Kommentaererna bara kommer nu!! Guud så härligt :) Ska göra ett eget inlägg för de och svara på alla :)
Igår red jag söta Farina<33 gick jätte bra på hoppningen och Farina var super duktig! :) Imorgon ser jag fram emot ett hopppas på Casanova :p Sööööötis<33
Skolan går jätte bra! Och efter alla mess med Emilia så känner jag mig lugn inför sjuan :) Tack igen! Vi har ju haft de sista nationella så det är skönt!:)
Taggar sjukt mycket för imorgon. Ska bli svin kul att skutta på Casanova! Undrar vad för bana Munk kommit på:p Fast juste! Vi skulle hoppa något som heter "nånting5a" haha!
Ska förklara:
* 3 hinder på långsidan
* De 2 första har kort avstånd emellan, alltså ett studs.
* mellan det andra hindret och det tredje är det ett par galoppsprång, alltså en kombination.
* Studsen har man på låg höjd. Ca 40-50 kanske.
* Det tredje hindret höjer man för varje gång. från 50-60-70 osv. :)
Riktigt roligt! Jag kom med förslaget att vi skulle hoppa ett hinder som vi kan höja och höja hela tiden. Så sa munk att det blir bättre om vi hoppar blabla5an :) haha! Svin kul ju!:) Eller vad tycker ni??
/Dana

Kommentarer
Postat av: Kerstin

5.5a??

2012-05-11 @ 23:43:28
URL: http://kerstinekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0