The Rascal Farms Dutch Courrage :)

Japp :) Redd på lilla Kurre idag :) Han var sjukt fin och mjuk i sidorna. Lite stelare i vänster sida men det får ja jobba lite med. Vi gjorde en okompicerad övning som handlde mycket om koncentration och lydnad :) Massa halvhalter och takt och tempo :) För mig blev det även lite inslag av sidvärtsrörelse ;) Men han var super fin och har inte ridit honom på väldigt länge så han var riktigt skoj :) Vill gärna fortsätta på honom på lördagarna. Men på hoppningen så byter jag och Matilda lite så jag får Madicken och hon Kurre :D

Imorgon är dressyrspecialen ute på Bohuscuppen :D Heja heja heja!! Ska nog mest sköta Min Ruta ♥ Hon har ju inte vart jätte bra i magen det senaste... lite kolik hade den i torsdags kväll :( Men nu är hon bättre :) Hon var jätte bajsig så hon har nog rullat sig ;p Sötisen då ♥

/Dana

Kommentarer
Postat av: Carola

Rut var väldigt hungrig idag, såg när hon fick käk... Viftade med frambenen så de syntes upp genom gallret... Hon är rätt stor ändå, lilla Rutan. :-)

2012-05-06 @ 00:26:47
URL: http://barbamamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0