Zeniiiiit!! :D

Idag var första dagen på praon :D Praoar ju på cafe zenit och det är jätte kul!!!
Igår var det också super kul på P&J fick sitta i dommartornet med Liza. Medan hon var speaker så fick jag ta emot betalningar och kolla vaccinations-intyg :p Trodde inte jag skulle klara det men joooo då :) haha! Stackars alla som ramlade av bara!! :(:
I lördags var det läskigt asså! Vi hade fyra avramlingar och även utifrån på tävlingar var det massa som flög av.. Just den dagen också.. :) aaaas läskigt... :)hehe!...
denna sötnosen har bitit sönder min arm... det är repor över hela underarmen, det trodde man inte om den va?? Han som ser så oskyldig ut ;)
/Dana

Kommentarer
Postat av: Sofie<3Caaaarla

haha jag ramlade ju av på framhoppningen och det var nära på banan också!!

2012-05-14 @ 20:12:15
URL: http://monamiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0