Pay´n´Jump

Freja<3 om Igår:
Min Prins är bäst <3<3<3
Han är duktig <3

Lyllo dig somfick rida Honom <e<3<3<3
Du är bra på att rida <3

Svar- Haha! Tack:D Fråga om han kan gå med någon gång i dun grupp:D Eller ja, han är ganska stark och så och efter som att han är så ung kräver han en ganska rutinerad ryttare:) Men du an ju fråga:D

Gick jätte bra idag när jag red. Liza var ledig men vi fick hjälp av Caroline. Båda hade olika åsikter och lär ut väääääääldigt bra<3 GFRK har så himla grymma lärare.
Imon är det Pay´n´Jump igen då. sista gången för året:D Startlistorna har fortfarande inte kommit upp så ag vet inte vem jag ska ha :( Men hoppas ju såklart på Tessa. Får hoppas att jag klarar mig undan Dagmar. Stormen som typ kom från Norge? Dom döpte den till Dagmar:p Åker vid halv 10 imon för vill gärna hinna knoppa, putsa osv. Tyvärr så har jag inte haft någon som kunde fota mig de här dagarna jag har hyrt men ja... Ni kan väll bara föreställa er en appaloosa som söker sig framåt neråt:D Haha! Sen putsade jag Tessis grejer och satt med Sofie och Evelina i sadelkammaren i väntan på att startlistorna skulle komma upp. Men det gjorde de inte :( Jaja får hoppas att det kommer upp på hemsidan snart :)

Ni får gärna kommentera och ställa frågor och så:) Jag svarar gärna:D Om det blir tillräkligt många kommentarer så ska jag göra ett lååångt inlägg med svar på tal. ;) Vad sägs?




Kraaaaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0