Kommentarer! :D:D:D

Måste bara säga att ni har blivit super på att kommentera fortsätt så!!

Rebecca
om Goooooodmorgon!!!:
Haha, ska oxå köpa eskimå-dräkt xP När är första start imorgon så jag hinner vara där och se er? ^^

Svar- hahaha! Du var ju där så.... :)

Kerstin  ([email protected])
om Askungen:
Du ska ha Tessa!!!! i 40 och 50 tror jag :))

Svar- Jag vet:D *50 och 60* men det blev ett fel så Goldie och Agneta trodde att jag skulle hoppa två gånger men det var bara en gång.


Rebecca om Onsdag :D:
Viskleken är bäst. :p
Svar- haha! veeeeet, klart den e :p



Rebecca om Ojdå...:
Menade bilden på Emma ;)
Eller var det kanske Matilda? x)

Svar- det var matildus :)



Julia om Onsdag :D:
Asså maten var ju....ne ush den var INTE god med matbvete om det var e ni fick?
Verkar kul med teater

Svar- asså det såg ut som flytande löss eller nåt :(  ah vi fick också matvete det e så ÄCKLIGT!!
Teater är verkligen suuuuuper kul!<3






Ni ska få bilder snart! lovaar! men det tar ju sån tid, så jag måste bara hitta ett tillfälle där jag hinner vänta på att den ska ladda och ladda och ladda och ladda...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0