Snabbt svar bara!

Lisa  ([email protected]) om Bad på Farah Diba:
Vad menas med hoppspecialen? Rider på ggfrk på mondagar så är inte i stallet på någon annan dag!!! Och vilka gÅr där och är dom bra??

Svar- Hej Lisa!
Hoppspecialen innebär en special grupp inriktad på hoppning. Gruppen är i  75 minuter och är dyrare än en vanlig lektion. I hoppspecialen är det dressyr var tredje eller fjärde gång tror jag sen är det hoppning som gäller. I hoppspecialen går 6 stycken tror jag. Själv är jag inte så inriktad på hoppning, det är super roligt men har inte riktigt funnit mig själv i det än, ja jag tycker att alla som rider i hoppspecialen är super duktiga! Dom rider bra och hoppar super! Hoppas du fick svar!
Kraam

/Dana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0