Svar ;)

Julia om Calippo Shots :) = JA!:
calippo shotsÄGER,sitteroch äter en sån nu♥ LOVE!!
Söt oh fin header♥♥♥
xoxo

 

Kerstin om Hunger Games ♥:
11:e bilden var jätttefiin! <3<3<3
IP: 85.30.52.177
09 Maj, 18:01  

Kerstin om Calippo Shots :) = JA!:
Hej!

Haha, visst är den glassen ggoood! 

Kul att du ska vara speaker! Du passar till det!


 

Carola Paro ([email protected]) om Calippo Shots :) = JA!:
Jag rider på lördagar, 11:00-12:00 för Therese. Är dock där redan från 08:30 då min dotter rider i knattegruppen. Min dotter har varit rätt nedstämd nu efter att hennes älskade Mon Amie såldes vidare... men hon tycker fortfarande det är kul att rida. 
min yngsta dotter, som inte börjat rida ännu, är väldigt förtjust i Madicken och "Kossan" som hon kallar Casey... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0